2013. október 23., szerda

Ha a kéz a "alapanyag"

Mikor a múlt héten szellemeket készítettük a kezünkből, számos egyéb ötletet találtam, aminél szintén a kéz a kiindulási pont. Ehhez jön egy kis karton vagy vécéguri és kész a mű. Mivel az én tanítványaim mindig azt kérdezik, hogy hogy kell ezt, meg azt rajzolni, elhatároztam, hogy néhány órát erre áldozok majd a rajzórákból. Már volt is néhány lementett ötlet, amikor erre a Facebook-os oldalra jutottam. Egyik kedves ismerősöm ajánlotta pár hete a figyelmembe, de eddig csak bele-belekukkantottam. Ma reggel ez jött velem szembe. Semmi más nem kell hozzá, csak a kezünk.



FORRÁS


Ezek után mutatom a korábban talált kincseimet. Alkalomadtán majd "bevetek" egyet-kettőt. Az már biztos, hogy adventi naptár fog így készülni a kicsikkel, szakkörön.

Jack-angel
Forrás

hand print craft
Forrás

Forrás


Forrás




Amikor ezt a kakasost megtaláltam, még nem is sejtettem, hogy egy kincsesbányára bukkantam. Itt aztán van minden, mi szem-szájnak ingere. Bár a tenyérfestés nem jön be nekem, (a mosdóban már látom a hatalmas színes víztócsákat), kartonra körberajzolt kezekkel (vagy lábakkal) innen is elkészítünk majd egy-két remek dolgot.

Paper Plate Rooster kids craft
Forrás


Ha még valaki Halloween-re nem talált ötletet, az utolsóként említett oldalra kattintva biztos talál egy párat.



Végül, akinek az előbb említett oldal kevés, a Pinteresten is válogathat a jobbnál jobb megoldások között. Tudom, hogy még kicsit arrébb van a Mikulás, de ez annyira megtetszett.


handprint santa






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése