2012. május 12., szombat

Társasjátékok a turiból

Mióta a lányaim rendszeres látogatói a szomszédos település turizójának, gyakran nézek be én is, de nem ám a ruhák érdekelnek, hanem az egyéb apróságok. Így akadtam a múltkor egy társasjátékra, melynek kártyáira kérdéseket ragasztottam és a magyar tantárgy ismétléséhez nyújt majd segítséget.

Csütörtökön ismét benn jártunk, éppen záráskor. Két társasjátékon is megakadt a szemem, de gondoltam másnap visszamegy érte a lányom nyitásra, így még olcsóbban megszerezhetem. Pénteken ugyanis már csak 290 Ft kilója, míg csütörtökön 590. A két játék így 1070 Ft volt.

Ezek is angol nyelvűek, de a tábla és a kártya megérte, kérdéseket meg majd írok rá, csak legyen egy kis időm. De nem is tervezem levinni a suliba csak a következő tanévre, tehát előttem a nyár. 

Ha valaki tud olyan oldalakat, ahol gyerekeknek való kvízkérdések vannak, örömmel venném, megkönnyítené vele a munkámat.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése