2012. május 17., csütörtök

Szülinapi ajándékok

Az úgy kezdődött, hogy tegnap a nagyobbik lányomnak megérkezett egy e-bay-ről rendelt csomag. Gyűrű alap volt benne.
Tudni kell rólam, hogy számomra az ilyen és ehhez hasonló dolgok kincseknek számítanak. Mivel a lányom látta a rajongásomat, rögtön felajánlott pár darabot. Arra gondoltam, hogy a "lánygyerekeim" biztosan örülnének egy gyűrűnek. Kiderült, hogy fülbevaló alap is van. Így a sütés-főzés közepette nekiálltam a gyűrű -és fülbevaló készítésének. (Közben kitaláltam, hogy a kolléganőimnek is készítek.)






Közben járt az agyam, hogy mit adjak a fiúknak. Aztán eszembe jutott, hogy korábban leszedtem valahonnan pet palackos ötleteket. Így nem volt kérdés, hogy mi lesz a fiúk ajándéka.
Este 11 órára el is készült a 9 játék és az 5 ékszerszett a gyerekeimnek, valamint az 5 gyűrű a kollégáknak.
A fiúk játéka egyébként nagyon jól fejleszti a szem-kéz koordinációt. Tehát ők "csak" játszanak, közben pedig fejlődnek.




Mindenki meglepődött, mikor megtudták, hogy én adok ajándékot, de úgy láttam, tetszett az ötlet a kolléganőimnek. (Karácsonykor amúgy is meg szoktuk ajándékozni egymást, most előrehoztam egy kicsit. És egyszer 45 éves az ember!)


A 4. órában csináltunk egy gyors bajnokságot, mivel a szünetekben keményen gyakoroltak a fiúk. 
(A lányok örültek az ékszernek, de úgy láttam a játék is jó lett volna. Sebaj, holnap rajzórán ők is készítenek majd. Délután napközizek, tehát a napközisek is egy jó kis játékkal gazdagodnak.)



A győztesek : 10 találat 1 perc alatt

 A húgom pachwork terítőket készít, amire már régóta fáj a fogam. Egy párnát én is készítettem, de egyéb hóbortjaim miatt erre már igazán nincs időm (majd nyáron).
Szurkoltam, hogy kapok-e (mivel egyébként nem szoktuk egymást megajándékozni), de igen, kaptam. Nagyon tetszik!! A színek, a minta, gyönyörű! Köszönöm tesvérem! (Nem, nem helyesírási hiba.)

Annyira meg akartam nektek mutatni, hogy nem akartam a vasalásra pazarolni az időt.


A tesvérem megszólt, ezért kivasaltam. Így azért szebb. :))





2 megjegyzés:

  1. (ibus0406)
    Örülök, hogy hallgattál rám...
    Vasalva sokkal szebb :)

    VálaszTörlés
  2. Jó, jóóó tudom, hogy szebb, csak a cél az volt, hogy minél hamarabb közzé tudjam tenni, hogy más is gyönyörködjön benne. :))

    VálaszTörlés